اردو خبریں خبر دنیاں

سعودی عرب میں کرونا وائرس سے بچاؤ کیلئے دکانداروں اور ملازمین کیلئے نئی ہدایات جاری

ریاض : سعودی عرب میں کرونا وائرس سے بچاؤ کیلئے بڑے پیمانے پر احتیاطی تدابیر اختیار کرنے کیلئے سپر اسٹورز، دکانوں اور باربر شاپس مالکان کو ہدایات جاری کردیں۔

تفصیلات کے مطابق سعودی عرب میں بلدیہ حکام نے کرونا وائرس سے بچاؤ کے لیے مملکت کے مختلف شہروں میں قائم، سپر اسٹورز، دکانوں اور باربر شاپس کو ہدایات دی ہیں کہ وہ صارفین کے لیے جراثیم کش محلول (سینیٹائزر) کا لازمی اہتمام کریں۔

سپر مارکیٹوں کے داخلی اور خارجی راستوں پر جراثیم کش محلول کا خصوصی طور پربندوبست کیا جائے تاکہ آنے والے صارفین سٹور میں داخل ہونے سے قبل محلول سے ہاتھ صاف کریں۔

بلدیہ کی جانب سے جاری ہدایت نامے میں کہا گیا ہے کہ ہوٹلوں اور اشیا ئےخورد ونوش فروخت کرنے والی دکانوں میں کام کرنے والے کارکن باقاعدہ طبی ماسک اور دستانوں کا استعمال کریں۔

اس حوالے سے بلدیہ حکام نے ہینڈ بلز بھی جاری کیے ہیں جن میں ہدایات دی گئی ہیں کہ باربر شاپس پر کام کرنے والے ملازمین طبی ماسک اور دستانوں کا ہر حالت میں استعمال کریں اور جراثیم دوسروں تک منتقلی سے بچاؤ کیلئے گاہکوں کو ڈسپوزایبل ایپرن لگائیں۔

اس کے علاوہ اسی طرح کی ہدایات تندوروں اور بیکریوں میں کام کرنےو الے ملازمین کو بھی دی گئی ہیں اور پابند کیا گیا ہے کہ کام کے دوران طبی فیس ماسک ضرور پہنیں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *